sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

VIIMEISIMPIÄ OSTOKSIA

Hiihtoloma on mun osalta ohi, joten huomenna on paluu taas aina niin ihanaan arkeen (...). Hiihtoloman vietin suurimmaksi osaksi Vantaalla, perjantaina tultiin kuitenkin Villen kanssa Ouluun viikonlopuksi ja äskettäin kävin sen saattelemassa kentälle. Nyt onkin kahden viikon näkemistauko. Kauheaa elää oman koiransa+poikakaverinsa kanssa kaukosuhteessa. Penni on kuitenkin pärjäillyt kasvattajatädillä kuulemani mukaan hyvin!

Oon tässä tämän vuoden puolella tehnyt muutamia kivoja löytöjä ja ajattelin esitellä ne nyt kuvien muodossa!

 Onlystä ostetut paidat tarjouksesta kaksi paitaa 10€, joten ei voinut ohittaa. Tollaset kivat lörttöpaidat, sopii hyvin valkoisen pitkän topin kanssa.
 
JC:n löytö alennuksessa olleet farkut. Nää on todellisuudessa paljon tummemmat mitä mun ottamat kuvat näyttää, joten tää on ainoa julkaisukelpoinen niistä. Hintaa taisi olla 30€ alennuksien jälkeen, joten ei paha sijoitus!

Ostin kans Apteekista kokeiluksi ACOn pari tuotetta ja mulla on toiminut atooppisenihon kanssa tosi hyvin!

Rimmelin luomivärisetti. Tässä on ihanat värit, päivänvalokuvassa pääsisivät oikeuksiinsa, mutta oon ehtinyt jo testailla tätä ja oli kannattava ostos. Tosiaan Anttilasta 8,95€.

Äitin kutoma tuubihuivi, josta otin kyllä kuvan silleen, että se oli mun päällä, mutta se ei päässyt siinä oikeuksiinsa, joten jos huomenna saan jotain päivän asu kuvaa se päällä, niin siinä se sitten näkyy kokonaisuudessaan. Lanka on ihanaa ja tuo reikäinen kudontatyyli on aivan ihana. Äiti meinas pitää tän itsellään, kun se ihastui tähän myös, mutta ehdin napata! :D

Ville päätti yllättää ja toi mulle valkokultaiset timanttikorvakorut Kultakellosta. Hinta oli aika suolainen, mutta nämä korvikset on oikeesti joka pennin arvoiset. Mä rakastan niitä! Painoltaa 0,18 ct, timantteja 6kpl, väri Wesselton, puhtaus pique ja hionta briliantti. En ole koskaan saanut mitään näin upeaa!

Aseman Kellosta ostetut valkokulta&safiiri-korvikset, jotka Ville toi mulle. Aivan ihanan väriset, kun valo osuu niihin. Kuva vähän vääristää tota väriä, oikeasti nuo on tummansiniset. Hintaa oli 190€.

Gina Tricotista ostettu tuubitoppi, jota ei vaan voinut vastustaa! Se on kerran ollut yhdissä pippaloissa päällä, mutta muuten jäänyt vielä täysin käyttämättömäksi. Hintaa taisi olla 20€ pintaan. Tykkään tästä kuosista ihan hirveesti, mutta en oikeen keksi tähän järkevää alaosaa. Ehkä kesällä jotkut shortsit?

Tää ei ole itseasiassa ostos vaan joltain työmessuilta saatu pinssi. Aika hauska muuten!

Mulla olis nyt haaveissa saada kameraan sellainen putki, jolla sais vähän paremmin napattua noita lähikuvia. Tällä hetkellä käytössä enimmäkseen Sigman 55-200mm, joka on tiettyihin tilanteisiin ihan kätevä putki, mutta tarvitsisin lähikuvaukseen hieman hyödyllisempää putkiloa. Synttärit lähenee, joten eiköhän sieltä tule sen verta rahaa, että saisi ainakin mietittyä jonkunlaista putkea!

+ Mun täytyy ehdottomasti ryhdistäytyä päivän asu-kuvissa! 

8 kommenttia:

  1. Tuo toppi kannattaa yhdistää just joihinkin legginseihin tai shortseihin vaik kesällä! Tosi kivan näköinen!

    -Anna

    VastaaPoista
  2. niin ja ps. VITTU ON UPEET TIMANTTIKORVIKSET

    -Anna

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä Annalle! Kiitoksia myös kehuista :).

    VastaaPoista
  4. Miulla on samanlaiset Crockersit, pysyny tosi hyvinä pesujen jälkeen jne jne jne. On vissii ihan saman värisetki :D

    - Oona

    Ps. Oonko HIEMAN kateellinen noist korviksista, ihan mielettömän hienot! Villelle ropisee pisteitä

    VastaaPoista
  5. Kiitti vinkistä Oona! Ja Ville kiittää pisteistään (ainakin luulis niin!) ja jos se mainitsee, että sille ropisi niitä niin tiedän että se stalkkaa salaa tätä blogia ;)

    VastaaPoista
  6. Noi Onlyn raitapaidat on tosi söpöjä! :3

    VastaaPoista
  7. Mä oon samaa mieltä :). Ihanan rentoja paitoja, mutta uskaltaa myös laittaa kodin ulkopuolellekin :)

    VastaaPoista