perjantai 18. maaliskuuta 2011

SUMMER HEAT

Mulla on kans hirveä ikävä kesää :(. Haluan jo päästä makaamaan aurinkoon, uimaan, piknikeille, festareille.. Kaikkea.

Jenna ja Paula, jos näätte tän kuvan, niin älkää pliis tappako mua! Mun oli PAKKO!
(ehkä historian kauhein kuva musta (ei mun hiukset voi olla tuon väriset!), mutta tuo rusketus!)
Mitään suurta ei oo tapahtunut viimeaikoina. Mä muutin tosiaan äskettäin vähän blogin ilmettä, kun se edellinen otsikkokuva ei oikeen kuvastanut mua (minä+linnut=katastrofi, en pelkää mitään niin paljon kuin lintuja!). Nyt vähän jotain omanlaisempaa.

Ensi viikot on jännittäviä! Tiistaina pääsen vihdoin tuon vammautuneen olkapään kanssa hoitoon! Kirurginen poliklinikka kutsuu, toivottavasti en nyt kuitenkaan kiristysleikkaukseen joudu... Viikonloppuna sitten Vantaalle ja sunnuntaina mutka Turkuun, jossa nään ihana önkimönkijä Pennini ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon!

28.3 on varattu tatska-aika, mikä olisi täydellisempi tatska kuvaamaan mua kuin se tuleva. Ei mikään. Ja ihmiset voi oikeesti todistaa sen :D. Eilen mua jotenkin alkoi hirveenä jännittään koko juttu, mutta muuten oon ollut hyvinkin rauhallisin mielin.

Sitten siirrytäänkin pikkuhiljaa huhtikuuhun ja keskiviikkona 6.4 on ikämittarissa 18-vuotta! Paras lahja minkä saan, on ehdottomasti se, että Ville tänne keskiviikkona, se sai vapaata! Suunniteltiin kaverin kanssa, että käytäis Cafe Biskettin Bar Beessä yhdillä lasillisilla juhlistamassa, kun koulustakin on vapaapäivä :]

ps. Jos joku miettii mun ilmeitä noissa kuvissa, niin ei huolta! En ikinä näytä normaalilta kuvissa!

FELIX ZENGER FT. ASA JA KARI TAPIO - PITKÄT PÄIVÄT TÄÄLLÄ

10 kommenttia:

  1. Oo, oletpas ollut ruskea kesällä :] Sulla on ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  2. anni. tapan sut...... miks just tuo kuva eikä! oota ku jenna kuulee tästä :-----Dd

    mut ihania kuvia ja kauhea ikävä kesää myös!

    VastaaPoista
  3. Paula... ;)) Hihihi. Tuo kuva kuvasti meitä paremmin kuin mikään jussina!

    VastaaPoista
  4. Pakko tulla kehuun, että oot niin iloinen ja hymyileväinen kuvissa! :) Ja sun hiukset! Vaihetaanko?

    VastaaPoista
  5. Mun hiukset on kasvanut ONNEKSI viime kesästä tuonne lapaluihin asti! Mutta vaihdetaan vaan. Joku tumma voisi olla hyvä väri pitkästä aikaa... ;) Mutta sitä väriä ei enää mun päässä nähdä! Kiitoksia Tuulialle kehuista!

    VastaaPoista
  6. Tykkään tästä blogin uudesta ilmeestä tosi paljon!

    -Kaisa

    VastaaPoista
  7. Hih kuinka nuorelta näytät tuossa kuvassa missä sulla on kiharat!

    - Anonyymi

    VastaaPoista
  8. Joo ja mä oon todellakin vähän ikäistäni nuoremman näköinen! :D Mutta ei se haittaa, pysyypähän nuorena (toivottavasti) pidempään!

    VastaaPoista
  9. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta kattelin noita kuvia ja tuli mieleen kysyä, että mistä tuo kiva mustavalkoinen raitanen t-paita on? Yheksännessä kuvassa, jossa "poseraat" koirulin kans :) Jos siis muistat.

    Näyttää nimittäin aivan mielettömän kivalta!

    VastaaPoista
  10. Tuulia, se on gina tricotista!

    VastaaPoista