sunnuntai 6. helmikuuta 2011

FOOTSTEPS IN THE HALLWAY, GIRL YOU HAVEN'T GOT TIME

Pööpööö!

Viikonloppu meni tällä suunnalla oikein kivasti :). Perjantaina oli kavereiden kans tyttöjenilta kera Penni-koiran, mutta asianmukaisesti - onhan sekin tyttö! Mitään suurempaa ei jaksettu tehdä, tehtiin hyvää ruokaa, jutskailtiin ja mentiin aikaisin nukkumaan. Sitten lisäksi sainpa testata kauan haluamaani fisheye-putkea canonilla! Ihan mukavalta se vaikutti, vaikka mun pää ja nenä olikin kuvien jälkeen ihan oudon muotoisia... Kuuluu asiaan..kai?


Mut tässä mun ja pikkupenan taidonnäyte mangusti-liikkeestä tältä aamulta! Penni näyttää jotenkin jättiläiseltä tässä kuvassa.. Ja mä pieneltä!

Lauantaikin sujui oikein kivasti, käytiin kaupungilla pikaseen pyörähtämässä. Jouduin kyllä aika nopsaa hyppäämään bussiin, kun kuume+nuhailu on vaivannut jo reilu viikon ja olo oli sen mukainen, että pitää mennä kotiin sängynpohjalle makaan :(.

Huomenna mulla alkaa taas pitkästä aikaa koulu ja ei kiinnosta yhtään. Kirjanpitoa, palkanlaskentaa, FYSIIKKAA (?!?!).

Tänään ohjelmassa vielä Jussi-gaala 2011! Sitten koululaukun pakkaamiseen ja nukkumaan aikaseen!

Niin plus pitää mainita mun toivottavasti tulevasta kesämekosta! Se on kuulemma just mun tyylinen. Siks se saakin tuollaiset kivat kultaiset kehyksetkin!


2 kommenttia: